خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک واژه ای است که شاید بیشتر صنعتکاران به کار ببرند. اگر شما هم دستی در صنعت دارید و می خواهید امور مربوط به خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک را به بهترین و باتجربه ترین مجری آن بسپارید، خدمات رنگ پودری قاسمی بهترین انتخاب برای شماست…

خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک

خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک

خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک

با گذشت زمان، همه چیز تغییر می کند؛ تکنولوژی، روش های زندگی و صدالبته صنعت. صنعت رنگ هم از این قاعده مستثنی نبوده است و در چند سال گذشته دست خوش تغییراتی شده است. شاید یکی از این تغییرات به خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک مربوط شود.

از جمله مراحل مهم در خط تولید در صنایع مختلف، شاید مرحله نهایی و به دست آوردن شکل نهایی محصول باشد که برای رسیدن به این مهم تقریبا تمامی محصولات به رنگ کاری نیاز دارند. با گذشت زمان و روی کار آمدن روش های مختلف ، و تمایل بیشتر انسان به صرف وقت و هزینه کمتر و البته محصول باکیفیت تر، باعث شد تا روش های نوین رنگ آمیزی محصولات صنعتی هم روی کار بیایند.

حال جالب است بدانید که در کنار شیوه های نویت رنگ آمیزی محصولات، انواع جدیدی از رنگ ها هم چند سالی می شود که وارد بازار شده اند. از جمله این رنگ ها رنگ پودری الکترواستاتیک است. رنگی که همان طور که از اسمش بر می آید، به صورت پودر است و برای زدن آن به روی محصولات مختلف، باید روش های رنگ کردن قدیمی را فراموش کرد.

مراحل انجام خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک

برای استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک باید به سراغ خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک برویم. در خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک، ابتدا قطعات محصول مورد نظر، به صورت کامل شسته می شوند تا هر گونه غبار و آلودگی از سطح آن ها از بین برود. در مرحله بعدی این قطعات در کوره هایی قرار می گیرند تا به صورت کامل خشک شوند. مرحله بعدی مرحله رنگ آمیزی محصول است. در مرحله رنگ آمیزی قطعه مورد نظر به صورت آویزان در خط رنگ حرکت می کنند و ربات ها به صورت هوشمند و در تمام جوانب رنگ را به سطح قطعات می پاشند. در این بخش ذرات رنگ پودری به روی قطعه می چسبند. بعد از اتمام این مرحله، قطعات وارد کوره پخت می شوند تا سطح آن ها یکدست شود.

خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک

آنچه که خواندید به اختصار توضیحی در مورد خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک بود. حال اگر شما هم به دنبال خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک هستید و برای انجام این کار به دنبال بهترین مجری خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک می گردید رنگ قاسمی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در رنگ قاسمی، بهترین خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک با قیمت ارزان و کیفیت عالی به شما ارایه می شود. رنگ قاسمی مفتخر است که به روز ترین تجهیزات و نیروی کار متخصص در این زمینه دارد.

راه های ارتباط

شماره تماس ثابت:

02176213307

02176213341

تلفن همراه:

09121866983

نشانی:

کیلومتر 24 جاده آبعلی، منطقه صنعتی خرمدشت، بلوار خردمشت، خیابان یکم شرقی، پلاک 40 یا 176 قدیم

 

مطالب مرتبط

رنگ درب آسانسور

قیمت خدمات رنگ الکترواستاتیک

شرکتهای تولید کننده رنگ پودری

تولید کننده رنگ و رزین

تولید کننده رنگهای صنعتی

تولید کننده رنگ پودری

قیمت رنگ کوره ای کابینت

رنگ کوره ای خودرو تهران

خدمات رنگ کوره ای خودرو

خدمات رنگ پودری غرب تهران

خدمات رنگ کوره ای در تهران

خدمات رنگ کوره ای الکترواستاتیک